Sähköposti yritykselle

sähköposti yritykselle

Sähköposti on yksi yrittäjän ja yritysten tärkeimmistä työkaluista kontaktoida nykyisiä ja uusia asiakkaita. Mutta tiestikö, että sähköpostiosoite josta viestiä lähetät vaikuttaa viestisi ja yrityksesi uskottavuuteen merkittävästi.

Miten avaan sähköpostin yritykselleni?

Ennen kuin päätät avata sähköpostia yhtään mihinkään mieti ensin, kumpi on vakuuttavampi lähettäjä.

Saat yhteistyöehdotuksen sähköpostiosoitteesta, joka on muotoa omanimi@gmail.com ja toisen osoitteesta omanimi@yritys.fi.

Kumman yhteistyöehdotus vaikuttaa jo ennen lukemista vakuuttavammalta? Aivan, jälkimmäinen jossa on oman yrityksen verkkotunnus.

Voit siis valita haluatko hankkia yrityksesi sähköpostisi oman verkkotunnuksen, joka maksaa muutaman kympin vuodessa vai käytätkö geneerisiä sähköpostiosoitteita, joka on ilmaista.

Hanki domain & sähköposti yrityksellesi

Ilmainen sähköposti yritykselle

Maailmassa on tuhansia erilaisia sähköpostialustoja joihin voit luoda tunnukset ilmaiseksi ja lähettää sekä vastaanottaa sähköpostiviestejä ilman maksua. Näistä tunnetuimpia ovat Gmail, Hotmail ja Yahoo.

Kun sähköpostiohjelmat joita käytät ovat ilmaisia, et saa käyttöösi uniikkia omaan yritykseesi liitettävää @osoitetta, joka laskee yrityksesi uskottavuutta.

Ensivaikutelma jonka ilmaiset sähköpostiohjelmat yrityksestä antaa, on se, että yritys ei halua panostaa itseensä tai se, että liiketoiminta on hämärää.

Me suosittelemme käyttämään yrityksen nimeä / domainia lähettävänä osoitteena. Näin voit myös luoda erilaisia variaatioita työntekijöille ja eri toiminnallisuuksille kuten myynti@omayritys.fi tai laskutus@omayritys.fi

Domain ja sähköposti yritykselle

Domainin liittäminen sähköpostiin onnistuu itsekin, mutta jos it-taitosi ovat hieman ruosteessa, suosittelemme jättämään työn ammattilaisille, jotta saapuva ja lähtevä liikenne päätyy perille asti.

Me autamme sinua mielellämme yhdistämään domainin ja sähköpostin keskenään, jotta saat yrityksellesi uskottavan, toimivan ja turvallisen sähköpostin.

Jos haluat kuitenkin kokeilla domainin ja sähköpostin yhdistämistä itse, löydät ohjeet alapuolelta.

Sähköposti omalla domainilla – mistä aloitan?

Aivan ensimmäisenä sinun on hankittava yrityksellesi verkkotunnus, mikäli sinulla ei vielä sellaista ole: suosittelemme hankkimaan hostingpalvelulta sellaisen.

Nyt kun sinulla on domain valmiina, tarvitset webhotellin eli varsinaisen hostin. Voit tilata itse haluamasi webhotelli -paketin.

Näet erittelystä kuinka monta sähköpostilaatikkoa saat käyttöösi, aloitus ja peruspaketeissa näitä on lähes jokaisessa palvelussa vain 2 – 10, mutta pienimmätkin yritysratkaisut tarjoavat jo yli 50 postilaatikkoa.

Tilauksen jälkeen saat heti avattua haluamasi sähköpostitilit klikkaamalla webhotellista luo sähköpostitili -painiketta.

Sähköpostitilejä voi käyttää kaikissa sähköpostiohjelmissa syöttämällä sähköpostitilin tunnukset ja lisäämällä tarvittavat portit IMAP tai POP, jotka saat palvelusta.

Hanki laadukkaat verkkosivut yrityksellesi